середа, 17 березня 2010 р.

Зростання динамізму суспільного розвитку - це одна із тенденцій нашого часу. Зараз знання, інформація, технології змінюються скоріше, аніж одне покоління людей. Тому найбільш характерною і потрібною рисою для сучасної людини - є можливість і бажання змінюватися.
Педагоги не можуть успішно когось вчити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі.
Алі Апшероні
У своїй педагогічній діяльності я завжди дотримуюся цього правила. Тому намагаюся удосконалювати свої вміння, поглиблювати знання і просто дізнаватися багато нового та цікавого.
Надіюся, що блог, створений мною, допоможе мені знайти однодумців. Тут я планую розповідати про те, що нового я дізналася чи навчилася, ділитися новими ідеями. А також запрошую до співпраці у свою "Творчу лабораторію" цікавих, ініціативних, творчих колег.

10 коментарів:

Галина сказав...

Я погоджуюсь з вами, завжди треба рухатись вперед, треба постійно вчитись.

Наталія сказав...

Дуже цікавий задум потрібно завжди обганяти себе вчорашнього

Ігор сказав...

Завжди буду радий новим ідеям, поділюся своїми.

п.Юлія сказав...

Новинки та цікавинки? Супер! З радістю приєднаюся!

Маргарита Носкова сказав...

Вірю і знаю, вам все вдасться! Прекрасна ідея блогу і увас вже є зацікавлені читачі!

Olenka:) сказав...

Вчитель - вічний учень! - твої слова, Наталочко.

Unknown сказав...

Я з вами погоджуюся на всі 100%.

оксана кархут сказав...

ЦЕ вам потрібно і ваш перший крок до успіху зроблено .

Наталія Жук сказав...

Друзі!!! Дуже дякую всім за коментарі. З радістю буду з вами співпрацювати. У вас теж прекрасні та оригінальні ідеї блогів.

Андрій Дмитровський сказав...

Творчий вчитель завжди знайде подібного до себе. Жити і творити самостійно він не зможе.